Mielipide | Uusi valtuusto makaa niin kuin nykyinen petaa – Nyt näyttää velaksi eläminen tulevan tiensä päähän
Raili Hildén kirjoitti Itä-Hämeessä 27.6.2020 Hopeasilta II:ta tarkoittaen ”Kaupunki ei sijoita tähän rakennukseen mitään, koska sen maksaa yksityinen rakentaja, joten se ei lisää velkaakaan. Kaupunki siirtyy sinne vuokralle, kuten on nytkin Mäntylässä vuokralla.”
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.