Joko kyllästyttää ihan tosi paljon jatkuva koronasta jauhaminen? Hyvä, niin pitääkin. Kyllästyminen on yksi parhaista generaattoreista viedä jokin ei-toivottu asia läpi vaikka harmaan kiven, kunhan siitä vain pääsee eroon. Kyllästymiselle iso sydän ja peukku myös.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.