Pääkirjoitus Vapusta jää vielä puuttumaan paljon
Tänään vietetään vappua, perinteistä kevään, työväen ja ylioppilaiden juhlaa. Vielä kuukausi sitten näytti, että vapusta tulisi yhtä hiljainen ja eloton kuin viime vuonnakin, mutta onneksi korona hellitti sen verran, että ravintolat ja terassit voivat olla auki – rajoitetusti, mutta kuitenkin. Aattoilta jäi Heinolassa, Sysmässä ja Hartolassa kuivaksi, mutta vappulounasta voi nauttia pitkälle iltapäivään.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.