Mielipide | Työnteon pitäisi kannattaa aina – Vero- ja tukijärjestelmiä tulisi yksinkertaistaa ja suoraviivaistaa
Insinöörilogiikalla on vaikea ymmärtää, miksi hallituspuolueet ajavat maakuntaveroa Suomeen, koska maakuntamallissa suuri osa verorahoista kuluu uuden byrokratiahimmelin pyörittämiseen. Käytännössä nykyisten kunnallis- ja valtionverojen lisäksi suomalaisille annetaan vielä maakuntaverot. On äärimmäisen naivia kuvitella, että muut verot samalla laskisivat.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.