Päivän vieras | Heinolasta hyvinvointialueelle – muistoja lääkäripalveluista 30 vuoden takaa
Tulin Heinolaan töihin nuorena lääkärinä yli 30 vuotta sitten. Monen monta asiaa on ehtinyt matkan varrella muuttua. Muistan, kuinka työviikko alkoi sillä, että etenkin ikääntyneet jonottivat jo aamukuudelta niitä viittä tai kuutta vapaana olevaa vastaanottoaikaa, jotka olivat tarjolla koko Heinolalle. Joku yksittäinen saattoi ehtiä puhelimessakin aikansa saamaan. Lopuille sanottiin, ettei aikoja ole ja seuraava jonotus alkaa viikon päästä maanantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.