Pääkirjoitus Koronakauhusta jäi jäljelle hämmennys
Suomalaisia sairastuu virallisten lukujen mukaan koronaan noin sata kertaa enemmän kuin silloin, kun Suomi sulki ravintoloita ja rajoitti matkustamista. Todellinen luku – testaamattomat ja kotitestatut mukaan lukien – on vielä monin verroin suurempi. Ihmisiä, erityisesti heikkokuntoisia vanhuksia, kuolee tautiin kymmenen kertaa enemmän kuin silloin, kun ikäihmisiä kehotettiin pysymään tiukasti kotona.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.