Näin on | Eikö Vierumäen palolaitokselta käyttäjät osaa sammuttaa valoja?
Eikö Vierumäen palolaitokselta käyttäjät osaa sammuttaa valoja? Jatkuvasti jäävät palamaan ja pitäis säästää sähköä. Ei sammu itsestään.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.