Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Näin on | Eikö Vierumäen palolaitokselta käyttäjät osaa sammuttaa valoja?

Eikö Vierumäen palolaitokselta käyttäjät osaa sammuttaa valoja? Jatkuvasti jäävät palamaan ja pitäis säästää sähköä. Ei sammu itsestään.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.