Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mielipide | Mikä on ihmisen mielelle hyväksi?

On taas se aika vuodesta, jolloin koulut päättävät, vievätkö ne oppilaitaan joulun ajan lähestyessä esimerkiksi adventtikirkkoon. Sehän on mahdollista, mutta koulun on tiedotettava etukäteen uskonnollisesta tilaisuudesta, johon osallistuminen on vapaaehtoista.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.