Mielipide | Mikä on ihmisen mielelle hyväksi?
On taas se aika vuodesta, jolloin koulut päättävät, vievätkö ne oppilaitaan joulun ajan lähestyessä esimerkiksi adventtikirkkoon. Sehän on mahdollista, mutta koulun on tiedotettava etukäteen uskonnollisesta tilaisuudesta, johon osallistuminen on vapaaehtoista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.