Mielipide | Miksi olemme suostuneet tällaiseen pelleilyyn?
Mikä ihme on syynä nykyiseen pankkien huonoon tasoon. Se on surkea: laadutonta palvelua, kasvottomuutta ja lähes henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.