Maksuton asiointiliikenne alkaa Hartolassa ensi maanantaina
Asiointiliikenteen kyydit kulkevat kyliltä taajamaan maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin.
Hartola tarjoaa maksuttoman asiointiliikenteen kuntalaisille ensi viikosta alkaen. Asiointiliikenne käynnistyy maanantaina 17. elokuuta kahdella reitillä, jotka ajetaan Hartolan taajamaan Nokan ja Koitin suunnalta sekä Vuorenkylästä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.