Tenniksessä voiton vei diplomatia - suurlähettiläät kokoontuivat urheilemaan
Heinolaan kokoontui tiistaina varteenotettava määrä ulkopolitiikan työkokemusta. Lauri Kankaan isännöimä, jo eläkkeelle jääneiden suurlähettiläiden toveripiiri aloitti virkistyspäivänsä vieton uimahallin tenniskentillä nelinpeleillä. Iltapäivä jatkui yhdessä puolisoiden kanssa Harjupaviljongilla, jonne veivät myös kaupungin tervehdyksen Jari Parkkonen ja Kirsi Lehtimäki.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.