Sysmän ulkoinen maine on hyvä, mutta sisäiset ristiriidat vaikuttavat paikallisten tunteisiin kotipaikkakunnastaan

Tunnetutkimus kertoo, että Sysmän brändi on vetovoimainen, mutta paikallisissa negatiivisia tunteita herättää etenkin päätöksenteko. Kunnan ja empatia-analytiikkayhtiö NayaDayan tutkimuksesta aiotaan ottaa oppia.

Sysmä herättää erilaisia tunteita riippuen siitä, tiedustellaanko tuntemuksia paikallisilta vai muualla asuvilta.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Itahame.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • ESS.fi-verkkopalvelut ja uutissovellus
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi