Sysmän ulkoinen maine on hyvä, mutta sisäiset ristiriidat vaikuttavat paikallisten tunteisiin kotipaikkakunnastaan
Tunnetutkimus kertoo, että Sysmän brändi on vetovoimainen, mutta paikallisissa negatiivisia tunteita herättää etenkin päätöksenteko. Kunnan ja empatia-analytiikkayhtiö NayaDayan tutkimuksesta aiotaan ottaa oppia.
Sysmä herättää erilaisia tunteita riippuen siitä, tiedustellaanko tuntemuksia paikallisilta vai muualla asuvilta.
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.
Digitilauksen sisältö
- Itahame.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- ESS.fi-verkkopalvelut ja uutissovellus
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu