Heinolalaispäättäjien mielestä hallinto-oikeudelle pitäisi jättää valitus Rakokivenmäen varauksesta
Itä-Häme kysyi Heinolan valtuustoryhmien edustajilta mielipidettä siihen, tulisiko kaupungin jättää oikaisuvaatimus hallinto-oikeudelle Rakokivenmäen varauksesta, ja tulisiko niin tehdä vaikka tulkittaisiin, ettei kaupunki ole asianosainen tässä vaiheessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.