Heinolan keskustan koirapuiston avajaisissa tarjolla herkkutikkuja, ihmisille mehua ja keksejä
Heinolan keskustan koirapuiston virallisia avajaisia juhlittiin keskiviikkoiltana kipakassa pakkassäässä, mutta se ei puiston varsinaisia käyttäjiä juuri haitannut. Avajaisiin saapuneet nelijalkaiset nauttivat paitsi uudesta puistosta, myös kaupunginpuutarhuri Eve Vanteen tarjoamista herkuista. Ihmisosallistujatkaan eivät jääneet ilman, sillä heille Vanteella ja kaupunkimuotoilija Noora Kumpulaisella oli tarjota lämmintä mehua ja keksejä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.