Lahti Energia ottaa 150 miljoonaa euroa lainaa Nordealta
Vihreä lainasopimus tukee Lahti Energian siirtymää kohti puhtaampaa energiatuotantoa.
Lahti Energia oy tiedottaa solmineensa 150 miljoonan euron suuruisen vihreän lainasopimuksen Nordean kanssa. Rahoitus tukee Lahti Energian toiminnan puhdasta siirtymää edistäviä investointeja ja olemassa olevien lainojen jälleenrahoittamista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.