Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Myös Pesäkarhut lähtee naisten Superpesikseen – sarja alkaa 12 joukkueen voimin 12. kesäkuuta

Kaikki 12 joukkuetta osallistuvat naisten Superpesikseen kesällä. Asia varmistui perjantaina, kun porilainen Pesäkarhut vahvisti osallistumisensa. Naisten Superpesistä on pelattu 12 joukkueen voimin viimeksi kaudella 2013.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.