Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

F1-legenda pohti, onko Verstappen parempi kuin Hamilton – ja antoi tylyn arvion Bottaksesta

1980-luvulla kolme maailmanmestaruutta formula ykkösissä ajanut brasilialaissuuruus Nelson Piquet uskoo, että Max Verstappen "musertaisi" Lewis Hamiltonin, mikäli kaksikko ajaisi tallitovereina Mercedeksellä. Piquet'lla, 68, on myös varsin suorasukainen näkemys Hamiltonin nykyisestä tallitoverista Valtteri Bottaksesta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.