Lewis Hamilton joutui rasististen viestien kohteeksi Silverstonen gp-voiton jälkeen
Formula ykkösten seitsenkertainen maailmanmestari Lewis Hamilton joutui rasistisen solvauksen kohteeksi Silverstonen osakilpailuvoittonsa jälkeen, kertoi brittiläinen Sky Sports . Sivuston mukaan Mercedes-tallin Instagramiin tekemä kuvapäivitys Hamiltonin gp-voitosta keräsi lukuisia rasistisia kommentteja, joissa ihmiset käyttivät muun muassa apinaemojeita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.