Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Suomen alle 17-vuotiaat tytöt päättivät EM-kisat voittoon – ratkaisumaalin laukonut Jutta Angeria: "Oli hienoa"

Suomen alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkue päätti maanantai-iltana EM-lopputurnauksensa 2–1-voittoon Norjaa vastaan. Suomen voittomaalin teki Jutta Angeria upealla kaukolaukauksella 80. minuutilla.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.