Suomen alle 17-vuotiaat tytöt päättivät EM-kisat voittoon – ratkaisumaalin laukonut Jutta Angeria: "Oli hienoa"
Suomen alle 17-vuotiaiden tyttöjen jalkapallomaajoukkue päätti maanantai-iltana EM-lopputurnauksensa 2–1-voittoon Norjaa vastaan. Suomen voittomaalin teki Jutta Angeria upealla kaukolaukauksella 80. minuutilla.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.