Ässät pisti kampoihin, mutta lopussa juhlivat lukkolaiset – Kestnerin tuuletus heitti apinan selästä
Lukko rallatteli perjantaina Porissa kauden ensimmäisessä Satakunnan derbyssä selkeään 6–2-liigavoittoon, mutta vajaa vuorokausi myöhemmin nähtiin Raumalla tyystin erilainen Lukko–Ässät -kamppailu.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.