Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Ässät pisti kampoihin, mutta lopussa juhlivat lukkolaiset – Kestnerin tuuletus heitti apinan selästä

Lukko rallatteli perjantaina Porissa kauden ensimmäisessä Satakunnan derbyssä selkeään 6–2-liigavoittoon, mutta vajaa vuorokausi myöhemmin nähtiin Raumalla tyystin erilainen Lukko–Ässät -kamppailu.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.