Red Bullin taustahahmo kommentoi Lando Norrisin mielenlujuutta, McLaren-pomo jyrähti: "Vievät meitä 10 tai 20 vuotta ajassa taaksepäin"
Red Bullin Max Verstappenin ja McLarenin Lando Norrisin välinen formula ykkösten mestaruuskamppailu on kääntymässä tämän kauden osalta loppusuoralle, ja samalla tallien välinen taustapeli tuntuu vain kiihtyvän ja menevän likaisemmaksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.