Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Red Bullin taustahahmo kommentoi Lando Norrisin mielenlujuutta, McLaren-pomo jyrähti: "Vievät meitä 10 tai 20 vuotta ajassa taaksepäin"

Red Bullin Max Verstappenin ja McLarenin Lando Norrisin välinen formula ykkösten mestaruuskamppailu on kääntymässä tämän kauden osalta loppusuoralle, ja samalla tallien välinen taustapeli tuntuu vain kiihtyvän ja menevän likaisemmaksi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.