Tuomas Iisalo piirsi voittoisat kuviot kotidebyytissään
Suomalaisvalmentaja Tuomas Iisalon edustama Memphis Grizzlies on voittanut kauden ensimmäisen kotiottelunsa koripallon NBA:ssa. Memphis kukisti sunnuntain vastaisena yönä Suomen aikaa pelatussa ottelussa Orlando Magicin lukemin 124–111 ja otti kauden toisen voittonsa. Ensimmäinen voitto herui kauden avausottelusta Lauri Markkasen edustaman Utah Jazzin kustannuksella.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.