Australia julkaisi lakiluonnoksen, joka määräisi digijätit maksamaan uutisista
Australia julkaisi perjantaina lakiluonnoksen, joka määräisi teknologiajätit maksamaan uutisista. Laki määräisi esimerkiksi Googlen ja Facebookin maksamaan tiedotusvälineille näiden tuottamasta uutissisällöstä, jota digijätit hyödyntävät. Jos teknologiayritykset eivät näin tekisi, niitä uhkaisivat erittäin mittavat sakot.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.