Hiihtokeskukset avautuvat koronapeikko niskassaan – syyslomalaisia virtaa Pohjois-Suomeen sankoin joukoin
Suomen hiihtokeskuksissa on perinteisesti vuosittain odotettu sitä, milloin saadaan lunta ja miten paljon. Lapin Kittilässä Levillä laskettelu- ja hiihtokausi polkaistiin käyntiin tänään säiliölumen avulla. Tällä talvikaudella suurin jännityksen aihe onkin lumensaannin sijaan toinen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.