Ruotsi sulkee kiinalaisyhtiöt pois 5g-verkkojensa rakentamisesta
Ruotsin posti- ja telehallitus PTS sulkee kiinalaiset verkkolaitevalmistajat Huawein ja ZTE :n pois maan 5g-verkkojen rakentamisesta. 5g-verkoille käytettävien taajuuksien huutokauppa alkaa marraskuussa. Tarjoajille on asetettu ehtoja, joiden tavoitteena on Ruotsin kansallisen turvallisuuden suojeleminen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.