Biden nimesi puolustusministerikseen eläkkeellä olevan kenraalin – maahan on tulossa ensimmäinen musta puolustusministeri
Yhdysvaltain seuraava presidentti Joe Biden on nimennyt puolustusministerikseen eläkkeellä olevan kenraalin Lloyd Austinin, 67. Jos Austinin nimitys vahvistetaan, hän on Yhdysvaltain ensimmäinen musta puolustusministeri.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.