Pohjois-Korean Kim vannoo maan vahvistavan ydinaseistustaan ja kutsuu Yhdysvaltoja suurimmaksi viholliseksi
Pohjois-Korean johtaja Kim Jong-un vannoo maan vahvistavan ydinaseitaan, kertoo Pohjois-Korean valtionmedia. Kim otti asian esille maan johtavan puolueen tapaamisen päätöspuheessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.