Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Pohjois-Korean Kim vannoo maan vahvistavan ydinaseistustaan ja kutsuu Yhdysvaltoja suurimmaksi viholliseksi

Pohjois-Korean johtaja Kim Jong-un vannoo maan vahvistavan ydinaseitaan, kertoo Pohjois-Korean valtionmedia. Kim otti asian esille maan johtavan puolueen tapaamisen päätöspuheessa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.