USA:n puolustusministeri: Lisää sotilaita Saksaan, yhteistyö ei kompastu kaasuputkeen
Yhdysvaltain puolustusministerin Lloyd Austinin mukaan maa aikoo lisätä Saksassa olevien joukkojensa määrää noin 500 sotilaalla. Berliinissä vierailevan Austinin mukaan uudet joukot sijoitetaan Wiesbadenin alueelle mahdollisesti jo alkusyksystä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.