Erno Laisin uutisanalyysi | Pääministeri sai pidettyä joukkonsa kasassa, mutta kriisi oli tuskin hallituskauden viimeinen
Demareista sanotaan, että ilman keskustan kannatuspaineita nyt kasaan saatu neuvottelutulos olisi ollut löydettävissä parissa päivässä. Keskustan mukaan neuvottelutulos on "niin hyvä kuin se tällä porukalla on mahdollista olla.”
Hallituksen puoliväliriihineuvotteluiden solmu aukesi pääministeri Sanna Marinin (sd.) ja keskustan puheenjohtajan Annika Saarikon välisessä puhelinkeskustelussa keskiviikkoaamuna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.