Yhdysvallat luopuu Nord Stream 2 -yhtiöön kohdistuvista pakotteista, Saksa kiitteli ratkaisua
Yhdysvallat luopuu Nord Stream 2 -kaasuputkea rakennuttavaan yhtiöön kohdistuvista pakotteista. Asiasta uutisoivat useat mediat, ja sen vahvisti muun muassa Financial Timesin mukaan Saksan ulkoministeri Heiko Maas.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.