Lähes joka kolmas kokee koronavuoden lisänneen lukemista – lukuaikapalveluita käyttävien määrä kolminkertaistui kahdessa vuodessa
Suomalaisten lukemista selvittävään Suomi lukee -tutkimukseen vastanneista lähes joka kolmas kokee, että koronavuosi on lisännyt lukemista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.