Uimaopetusliitto: Toukokuussa hukkui kymmenen ihmistä – "Suomalaiset ovat erittäin huonoja käyttämään pelastusliivejä"
Toukokuussa hukkui kymmenen ihmistä, kertoo Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliitto (SUH).
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.