YK: Koronapandemia toi viime vuonna nälänhätään suurimman nousun vuosikymmeniin – joka kolmannella ei riittävästi ruokaa, aliravittuja kymmenesosa maailman ihmisistä
Koronapandemian seuraukset ovat johtaneet vuosikymmeniin suurimpaan nousuun nälkäänäkevien määrässä, ilmoittaa YK.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.