Australian koronaluvut jatkavat nousuaan – liki 60 prosenttia Australian 25 miljoonasta asukkaasta on jo koronasulun piirissä
Koronatartuntojen määrän kasvu Australian suurimassa kaupungissa Sydneyssä ei ota laantuakseen, kun herkästi tarttuva delta-variantti leviää kaupungissa. Uuden Etelä-Walesin osavaltion pääministerin Gladys Berejiklianin mukaan alueella rekisteröitiin perjantaina 291 uutta tartuntaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.