Australian Melbournessa poliisi on ottanut yhteen satojen koronasulkua vastustavien mielenosoittajien kanssa
Australian Melbournessa koronasulkua vastustavat mielenosoittajat ovat ottaneet yhteen poliisin kanssa. Poliisi on käyttänyt pippurisumutetta ja ottanut useita ihmisiä kiinni.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.