Nyt puhuu KYSin hoitajapulasta kirjoittanut Petri: "Tämän viikonlopun yövuorot ovat olleet aivan hirveitä"
34 vuotta sairaanhoitajana KYSissä työskennellyt Petri Jaakkonen on kauhuissaan. Kulunut kesä on ollut hoitohenkilökunnan työmäärän näkökulmasta suorastaan kamala. Näin Jaakkonen itse totesi Lukijan sanomissa (SS 27.8.) viime perjantaina nimettömänä julkaistussa mielipidekirjoituksessaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.