Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Nyt puhuu KYSin hoitajapulasta kirjoittanut Petri: "Tämän viikonlopun yövuorot ovat olleet aivan hirveitä"

34 vuotta sairaanhoitajana KYSissä työskennellyt Petri Jaakkonen on kauhuissaan. Kulunut kesä on ollut hoitohenkilökunnan työmäärän näkökulmasta suorastaan kamala. Näin Jaakkonen itse totesi Lukijan sanomissa (SS 27.8.) viime perjantaina nimettömänä julkaistussa mielipidekirjoituksessaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.