"20 vuoden sotilaallinen läsnäolomme Afganistanissa on päättynyt" – Yhdysvallat kertoi vetäytyneensä maasta, Taleban juhli joukkojen lähtöä
Yhdysvaltain puolustusministeriö Pentagon kertoo, että maan viimeiset joukot ovat vetäytyneet pois Afganistanista. Pentagon kertoi asiasta myöhään maanantai-iltana Suomen aikaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.