Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

"20 vuoden sotilaallinen läsnäolomme Afganistanissa on päättynyt" – Yhdysvallat kertoi vetäytyneensä maasta, Taleban juhli joukkojen lähtöä

Yhdysvaltain puolustusministeriö Pentagon kertoo, että maan viimeiset joukot ovat vetäytyneet pois Afganistanista. Pentagon kertoi asiasta myöhään maanantai-iltana Suomen aikaa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.