Asukas kuoli ja toinen joutui sairaalaan väkivallanteossa vanhuspalveluyksikössä Turussa– teko huomattiin puolenyön aikaan
Turun kaupungin vanhuspalveluyksikössä tapahtui tiistai-iltana vakava väkivallanteko, jonka kohteina oli kaksi asukasta. Lounais-Suomen poliisin mukaan toinen uhreista kuoli ja toinen joutui vammojen vuoksi sairaalaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.