Takaa-ajo Keminmaasta Tornioon päättyi piikkimattoon, kuljettaja kaahasi jopa 170 kilometrin tuntinopeudella
Meri-Lapissa nuori kuljettaja kaahasi perjantaina poliisia pakoon. Paon aikana kuljettaja käytti poliisin mukaan huomattavia ylinopeuksia ajaen jopa 170 kilometriä tunnissa ja vaaransi liikennettä useaan otteeseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.