Tulipalossa tuhoutuneen Asemantie 14:n asukkaat pääsevät takaisin koteihinsa reilun vuoden kuluttua – "Puhutaan isoista summista, mutta ei kuitenkaan uuden talon hinnasta", kuvailee kunnostustyön projektinjohtaja
Taksiyrittäjänä Juha Hämäläinen oli töissä juhannusyönä. Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja oli käymässä kotonaan, kun salama löi taloon. "Sanoin vaimolle, että nyt osui lähelle, kun koko talo tärähti."
Asemantie 14:n kerrostalo Savonlinnassa kärsi juhannusyön tulipalossa merkittäviä vahinkoja, mutta runko on ehjä ja sen päälle voidaan alkaa rakentaa taloa kuntoon, kun palo- ja vesivahinkoja kärsineet pinnat on saatu poistettua tai saneerattua.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.