Elokapina aikoo asettua tänään Helsingin Mannerheimintielle kymmeneksi päiväksi – mielenosoittajilla suunnitelmissa katkaista liikenne illalla
Ympäristöliike Elokapina aikoo tänään aloittaa Helsingissä Mannerheimintiellä Syyskapinaksi nimetyn mielenosoituksen. Ryhmä aikoo katkaista liikenteen Eduskuntatalon edustalla kello kuudelta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.