Tartuntatautipäivärahaa on maksettu tänä vuonna moninkertaisesti aiempaan ennätykseen verrattuna – koronatilanteen helpottuminen ei näy hakemusten määrässä
Kela on maksanut tänä vuonna elokuun loppuun mennessä tartuntatautipäivärahaa noin 83 miljoonaa euroa. Kyseessä on jo tähän mennessä moninkertaisesti yhden vuoden ennätys, sillä aiemmin suurin vuoden aikana maksettu määrä oli viime vuonna maksettu 27 miljoonaa euroa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.