Uusi James Bond sai suomalaiset elokuvateattereihin
Uuden James Bond -elokuvan 007 No Time To Die näki torstain ensi-illan ja sunnuntain välillä Suomen elokuvateattereissa yli 140 000 katsojaa. Kyseessä on pandemia-ajan suurin avaustulos, kertoo SF Studios tiedotteessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.