Hotellihuoneessa täytyy olla hienompaa kuin kotona – "Huoneen pitää olla sellainen, ettei asiakas lähde sieltä kuin repimällä", määrittelee sisustusarkkitehti Jaakko Puro

Hotellinjohtaja Satu Järvelä sanoo, että asiakkaalle pitää tulla vau-efekti heti, kun tämä avaa hotellihuoneen oven.

Hotellihuoneko tylsä ja mitäänsanomaton? Ja samanlainen, menitpä minne hyvänsä?

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Itahame.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • ESS.fi-verkkopalvelut ja uutissovellus
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi