Johnson vakuutti: Kuningatar Elisabet on hyvässä kunnossa
Britannian pääministeri Boris Johnson vakuutti lauantaina, että maan kuningatar Elisabet on "erittäin hyvässä" kunnossa. Johnson kertoi G20-maiden kokouksessa Roomassa, että hän oli puhunut kuningattaren kanssa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.