Valtio palauttaa itselleen pääomaa 500 miljoonaa euroa Solidiumilta
Valtio päätti keskiviikkona jakaa pääoman palautuksena itselleen 500 miljoonaa euroa omalta sijoitusyhtiöltään Solidiumilta . Pääoman palautus maksetaan sijoitetun vapaan pääoman rahastosta perjantaina, kertoi Solidium torstaina julkaistussa tiedotteessaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.