Apteekit tahtovat mukaan rokotustalkoisiin – Liitto: 440 apteekkia voisi aloittaa jo alkuvuodesta, jos henkilöstö saisi päivän täydennyskoulutuksen
Farmasia-alalla toivottaan, että koronarokotuksia alettaisiin jakamaan apteekeissa myös Suomessa. Alan etujärjestö Apteekkariliitto esittää, että valtioneuvosto ryhtyisi toimenpiteisiin apteekkirokotusten hyödyntämiseksi.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.