Lääkäriliitto suosittelee omailmoitteisen sairausloman enimmäiskeston pidentämistä
Omailmoitteisen sairausloman enimmäiskestoa tulisi pidentää viiteen päivään terveydenhuollon voimakkaan kuormittumisen takia, Lääkäriliitto suositteli perjantaina.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.