Uutissuomalaisen kysely: Reilu 40 prosenttia ei kannata kansanäänestystä Nato-jäsenyydestä, vaan haluaa eduskunnan ratkaisevan asian
Suomen Nato-jäsenyydestä ei tulisi järjestää neuvoa-antavaa kansanäänestystä, vaan eduskunnan tulisi ratkaista asia ilman sitä, ajattelee 43 prosenttia Uutissuomalaisen kyselyyn vastanneista suomalaisista.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.