Sovittelulautakunta odottaa kunta-alan neuvottelijoilta palautetta huomisillaksi
Kunta-alan työriidan sovittelulautakunta tapasi neuvotteluosapuolten edustajat perjantaina. Lautakunta odottaa osapuolilta palautetta lauantai-iltaan mennessä, kertoi lautakuntaa johtava Elina Pylkkänen Twitterissä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.